Reviews Interhouse Rotterdam

Wat een onprofessioneel gedrag van Nicky die ik aan de telefoon had. Heb gebeld omdat we een bezichtiging afspraak hadden en er was niemand op locatie. Vervolgens gebeld om te vragen of er iemand nog aankomt. Dit is het antwoord dat ik kreeg: “Ja mijn collega heeft iedereen gebeld om het afspraak af te zeggen wegens weer omstandigheden” vervolgens geef ik aan dat we niets hebben gehoord van ze en dat het handig was geweest om in ieder geval even te mailen. Het antwoord dat ik van Nicky krijg is: “ Ja na ja, u had ook wel de telefoon kunnen opnemen of terug kunnen bellen”. Dit noem ik in ieder geval geen customer service en vind het jammer dat jullie potentiële klanten zo behandelen is geen goede bedrijf strategie.

Meer van onze blog:

18 november, 2025

Tijdelijke verhuur van een woning voor je studerende kind: zo werkt het sinds 1 juli 2024

Toen Wim en Lilian hoorden dat hun dochter Sofie was aangenomen op de Universiteit Leiden, ging de vlag natuurlijk uit! Al snel begonnen er ...
Lees meer
Verhuurmakelaar Leiden
30 oktober, 2025

Woning verhuren in Leiden

Leiden is een historische stad die veel te bieden heeft. Het is de thuisbasis van de oudste universiteit van Nederland, waardoor het een ...
Lees meer