We hebben 5 jaar lang ons appartement verhuurd via Interhouse Utrecht. Over het algemeen tevreden. Echter, toen ons appartement gehuurd werd door een bedrijf dat meerdere panden via Interhouse huurde, merkten we dat onze belangen als verhuurder in het geding kwamen. Wij merkten dat bij de maandelijkse huurbetalingen (die niet altijd tijdig plaatsvonden) Interhouse hier niet strikt op reageerde richting huurder. Ook op het moment dat onze laatste huur werd opgezegd en wij besloten te gaan verkopen, ontbrak het aan klantgerichtheid vanuit Interhouse. De eindinspectie werd “afgeraffeld”, gebreken werden ofwel over het hoofd gezien (lekkende afvoer in keuken) of goedgepraat (gaten in de vloer agv scherpe stoelpoten werd door Interhouse aangemerkt als “normale gebruikssporen”). We hebben moeite moeten doen om de overduidelijke gebreken te laten herstellen. En dan nog bleven we uiteindelijk met gebreken zitten die uiteindelijk nooit zijn opgelost en waarvoor nooit schade is vergoed.
Meer van onze blog:
Tijdelijke verhuur van een woning voor je studerende kind: zo werkt het sinds 1 juli 2024
Toen Wim en Lilian hoorden dat hun dochter Sofie was aangenomen op de Universiteit Leiden, ging de vlag natuurlijk uit! Al snel begonnen er ...
Woning verhuren in Leiden
Leiden is een historische stad die veel te bieden heeft. Het is de thuisbasis van de oudste universiteit van Nederland, waardoor het een ...

