De organisatie zelf is responsief, echter schuiven zij alle verantwoordelijkheid af op de verhuurders en de verhuurders waarmee zij zich associƫren zijn niet betrouwbaar of behulpzaam.
De verhuurder: Het heeft mij twee maanden van intensieve e-mails gekost om mijn borg terug te krijgen. Ik heb nog steeds mijn geld niet teruggekregen voor de verwarmingskosten; het is al vijf maanden geleden. Bovendien, voor zover ik weet heeft de verhuurder niet om de ‘Vergoeding energiekosten blokverwarming’ gevraagd, wat betekent dat we geen compensatie van de overheid hebben ontvangen. Hierdoor hebben we een vergoeding misgelopen die we hadden kunnen krijgen door het gebrek aan actie van de verhuurder.
Reparaties: Als je iets wilt laten repareren, wees je er dan van bewust dat dit ook enige tijd in beslag zal nemen, dus zorg ervoor dat je bij het bezichtigen van een appartement controleert of er niets kapot is. Wat je ziet is wat je krijgt; het is waarschijnlijk dat er weinig of niets zal veranderen tegen de tijd dat je intrekt. Als het mogelijk is om met de huidige huurder te praten voor tips, zou ik dat aanbevelen.

