Ik had het gevoel dat mijn belangen als huurder volledig werden genegeerd, terwijl de belangen van de eigenaar zeker werden behartigd. Een van de belangrijkste problemen was de uitvoering van een volledige renovatie boven ons, die zeven maanden duurde en begon aan het begin van ons contract van negen maanden met een opzegtermijn van negen maanden. De manier waarop onze klachten voortdurend niet serieus werden genomen, gaf ons een gevoel van machteloosheid en misbruik. We leefden dagelijks met vuil en lawaai, waardoor onze levenskwaliteit tot een minimum werd beperkt en we onnodige stress ondervonden die een negatieve invloed had op ons leven. De communicatie verliep snel, maar de beslissingen werden altijd genomen in het belang van henzelf of de verhuurder, zonder dat er echt moeite werd gedaan om ervoor te zorgen dat we een goede ervaring hadden in onze tijdelijke woning.
Meer van onze blog:
Tijdelijke verhuur van een woning voor je studerende kind: zo werkt het sinds 1 juli 2024
Toen Wim en Lilian hoorden dat hun dochter Sofie was aangenomen op de Universiteit Leiden, ging de vlag natuurlijk uit! Al snel begonnen er ...
Woning verhuren in Leiden
Leiden is een historische stad die veel te bieden heeft. Het is de thuisbasis van de oudste universiteit van Nederland, waardoor het een ...

