Slechte kwaliteit van de nazorg – geen gerechtvaardigde inhouding van onze borg
Helaas moet ik een negatieve beoordeling schrijven nadat ik de afgelopen maanden meerdere keren contact heb opgenomen met Interhouse over de onaangename afronding van onze huurperiode. We hebben een huis gehuurd via Interhouse. De service van Interhouse was goed. Aardige mensen die ons hebben geholpen met het contract. Helaas was het huis niet schoon toen we er introkken. We hebben het huis zelf schoongemaakt omdat het Kerst was en Interhouse geen schoonmakers beschikbaar had. Tijdens de huurperiode verliep alles prima. Bij de oplevering controleerde een zeer vriendelijke man alles. Omdat we het huis door een professional hadden laten schoonmaken (wat niet verplicht was omdat we het huis in een andere staat hadden gekregen), werd alles goedgekeurd en met alleen een kapotte vuilnisbak merkte hij op dat dit te wijten was aan de leeftijd van de vuilnisbak en dat we onze borg volledig terug zouden krijgen. Twee maanden later (!) ontvingen we slechts 90% van onze borg. Toen ik contact opnam met Interhouse, stuurden ze een e-mail met een lijst van dingen die zogenaamd ontbraken in het huis (zoals een ovenschaal die er nooit had gestaan…). Het bedrag was niet enorm, maar stond absoluut niet in verhouding tot de gemelde zaken. Ik heb meerdere keren telefonisch en per e-mail contact opgenomen met Interhouse. Na maanden sprak ik eindelijk met de vriendelijke man die ons had uitgecheckt. Hij verontschuldigde zich en beloofde ons contact op te nemen met de eigenaren van het huis en zo snel mogelijk bij ons terug te komen. We hebben nooit meer iets van hem gehoord, ook niet na verschillende telefoontjes en e-mails. Wat jammer! Misschien hebben ze het te druk, misschien kan het ze gewoon niets schelen.

